מערכות טלפוניה ו Call-Center


מערכות טלפוניה ו Call-Center

לרבים אשר מנהלים גוף גדול או גוף קטן יותר יודעים לוודאי כי אותם מערכות טלפוניה שמותקנות בעסק שלכם הופכות את העבודה וההתנהלות בעסק לקלה ונוחה הרבה יותר.

ישנם מרכיבים רבים ואפשרויות רבות לניהול מערך התקשורת בעסק שלכם. ישנם מערכות איכותיות ביותר פנים ארגוניות כמו אינטרקומים וכולי וכאמור ישנם כל המערכת התקשורתית הנדרשת להתנהלות אל מול גורמים המצויים מחוץ לארגון.

חשוב מאוד להבין כי מערכות של טלפונים איכותיות זקוקות למערכת תשתיות איכותית. ללא תשתית ראויה עשויות כל מערכות התקשורת לקרוס ולגרום לנזקים כאלה ואחרים. 

בדיוק בנקודה הזו אני נכנס לתמונה, 

לבצע את המיטב על מנת להתאים לכל לקוח את התשתית האיכותית ביותר לטובת מערכות טלפוניה ולטובת כלל מערכת המחשוב והתקשורת, תוך השקעה מרובה על מנת לאפשר עבור כל לקוח את השירות הטוב ביותר. שירות זה כולל מענה זמין ויעיל לכל תקלה ולכל צורך. אלמוד ואבין מה הם הצרכים הנדרשים לך הלקוח ואעמיד לרשותך את כל הידע והניסיון שיש לי בתחום מערכות הטלפוניה.

מערכת טלפוניה? איך בוחרים את המערכת הנכונה?
כאמור אשמח לייעץ ולכוון לבחירת המערכת הטובה ביותר וכזו שתתאים לכל צרכי החברה תוך כדי ראייה עתידית והמלצות על בניית תשתית מתאימה. בחירת המערכת מבוססת על מבנה החברה, גודל ומהות הארגון. פתרונות טלפוניה יינתנו לאחר בחינה מדוקדקת והבנת כל הצרכים של הארגון על סמך הניסיון והידע המקצועי שרכשתי.

פה אני נכנס לתמונה, בשבילכם ועבורכם בלבד.

יוסי כהן,

פרילנסר וייעוץ בתחום מערכות מידע, פרויקטי מחשוב ותקשורת.